2011 m. kovo 9 d., trečiadienis

Kolekcija

Pirma mano kolekcija dūla pas mamą,supakuota kažkokioj dėžėj.Kažkada ,labai senai ,Kaziuko mugėj mama leido išsirinkti molinuką-išsirinkau gėlėtą karvę,paskui atsirado kita karvė,tada dar kita ir tt...dabar nebeatsimenu nei kiek jų buvo nei kokių-vaikai vis neužauga,nesaugu parsivežti.Kita kolekcija,manau rinkta daugiau mamos iniciatyva-tai automobilių modeliukai-tėvams nereikėjo sukti galvos,ką padovanoti gimtadieniui.Ji irgi liko pas mamą ir laukia kol užaugs vaikai...Rodau kolekciją,pradėtą kaupti po trečio vaiko gimimo.Pirmoji buvo negriukė Grikė,pirkta Rietavo turguj,ir labai panaši į mano (tada dar )mažąją Ūlą,kuri irgi buvo kartu turguje,paskui kitą "egzempliorių " radau vietinėj "padėviankėj",taip ir "užsisukau ant Kopūsčiukų".

2 komentarai:

  1. Va šita kolekcija ir mane vilioja :)))
    Tik vis neprieina eilė jų apžiūrėt.
    Nežinau ar jau klausiau, bet kodėl Kopūsčiukai beveik visi nuogi? Sakau puiki galimybė privelt ar surinkt kitą kolekciją - drabužių :)))
    O aš tai tik vieną savo kolekciją sugebu atsimint... Turiu per kelis šimtus įvairių varžtų :DDD Taip taip, visiems kikenantiems atsakau - renku atsarginius :P :DDD

    AtsakytiPanaikinti
  2. Matai,garsiai neprašo,tai ir nerengiu...Būna,kad kartais jie būna apsirengę,bet tik iki tol,kol su jais pradeda žaisti...Turėjau mintį ir aš juos "apvelti",bet gal kai išeisiu į pensiją...(myliu aš juos ir nuogus)

    AtsakytiPanaikinti