2011 m. vasario 26 d., šeštadienis

Duona

Po ilgos pertraukos vėl pradėjau kepti duoną.Anksčiau kepdavau "labai ruginę",bet ją mėgo tik Dobilas,dabar kepu "lengvesnes"(bet,skaičiau,kad ne tokias sveikas)-vieną-"beveik ruginę",kitą-"beveik kvietinę"...Nuotrauką turiu "beveik ruginės",nes "beveik kvietinė" pravertė parodos atidarymo vaišėms.

4 komentarai:

  1. Orkaitėje kepi?

    Man labai ruginė duonkepėj nepavyko, maišau miltus dažniausiai, bet ruginė irgi mažai gerbėjų turi pas mus, man ir Klaidui ji skani, kiti raukosi:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. KEPU ORKAITĖJ,GAL NUO RAUGO IR ORKAITĖS PRIKLAUSO,MANIŠKĖS DUONOS(KUR ANKSČIAU KEPIAU IR DABAR) LABAI SKIRIASI-ATRADAU TOKIĄ,KOKIĄ ĮSIVAIZDAVAU(PAGAL SKONĮ).APIE DUONKEPES GALI sužinoti Šlinynkos malūne(kaiminystėje).

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kepiau ir as duona :) Ekperimentavau su ruginiais miltais, priedais.Bet musu seimoje jos megeju neatsirado :( Man vienai ji tik ir patiko. Nesmagu kepti be palaikymo, todel mano entuziazmas isbleso...

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ir man taip buvo,nors ir dabar panašiai-visi pusryčiams pradėjo valgyti batoną,bet man labiau patinka duona.Nebus palaikymo,tai ir man ilgainiui nusibos...

    AtsakytiPanaikinti