2011 m. vasario 26 d., šeštadienis

Vaikų paroda




Pagaliau atidarėm vaikų parodą.Dėl gedulo keitėsi atidarymo datos,bet manau,kas atėjo,labai nenusivylė,nors aš pati turbūt labiausiai bijojau...Vaikams taip patiko atidarymas,kad net klausė:"tai kada darysim uždarymą"?

4 komentarai:

  1. Tikrai nuostabi paroda, nereikėjo bijot:) Mn ypač vaikų prisitatymas patiko, Dobilo-dabar mėgstu kompiuterį:D
    Smagu, tokie kūrybingi vaikai:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Jam šita eilutė baisiausia...(čia aš apie juos taip parašiau,jie koregavo ir perrašė savo raštu)Dobilas sako:"tai ką dabar apie mane žmonės pagalvos,perskaitę,ką mėgstu"?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ramune, cia tavo vaikuciai? :) Kokia grazi seimyna.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Sveika,Andromeda,taip ir nebesusitikom Rotušėj.Ir man visad patikdavo žiūrėti į dideles gražias šeimynas...Smagu,kad užsukai į mano blogą.

    AtsakytiPanaikinti